Via de la plata - Reisverslag uit Palamós, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Palamós, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

11 Mei 2017 | Spanje, Palamós

Hola lieve mensen. Hier dan weer een berichtje van ons.
Gisteren was het een inspannende dag. Eerst een stuk langs de weg.Dan een landweg in (een weg is te veel gezegd) geulen en kuilen langs zonnebloemen olijven en sinaasappels.en het laatste stuk over een voetpaatje langs de weg. We waren net op tijd bij de herberg wij kregen de laatste 2 onderbedden.Er werd weer goed voor ons gezorgd. Vandaag was het een etap 29.4 km. Waarvan het grootste deel weer langs de weg. En de laatste 13 km door een natuur reservaat. Wij hebben dus alleen die laatste 13 gelopen. Dat was een heel mooi stuk, met als bonus Cerro del Calvario 561m om hoog ,en weer naar beneden. Kees denk dat het wel 30% was. Er was een fietser die bracht eerst z,n tassen en toen z,n fiets

• 11 Mei 2017 - 15:26

Evelien En Arie :

Hoi Jopie en Kees,
    Fijn dat jullie nu wel op tijd bij de herberg waren. En zet hem op we leven met jullie mee!

• 11 Mei 2017 - 19:34

Annemarie:

Lieve papa en mama,
    Goed om na een dag van stilte weer iets van jullie te horen. Aan de andere kant jammer, we hadden de bus al geregeld om jullie te komen zoeken. Spoorloos ;-)
    Vandaag was het hier zo warm... pffff het thermo-shirt onder het t-shirt was eigenlijk te warm en dan nog lange kousen hahaha. Er waren allerlei heerlijke aardbeienslofjes voor moederdag. Maar snik, mijn moeder is op stap met moederdag. Dan eten we het aardbeien-room ding vanavond maar op.
    Jullie zijn goed bezig!!!
    Dikke zoen Annemarie

Tags: Hi