Via de la plata - Reisverslag uit Bárboles, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Bárboles, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

21 Mei 2017 | Spanje, Bárboles

Hallo allemaal, hier dan weer een berichtje van ons.
Het gaat goed,ondanks de warmte. Vandaag. Een kleine afstand 16 km. De afgelopen dagen steeds door olijven, druiven en gebieden met koeien en schapen gelopen. Prachtige natuur heerlijke geuren , maar zó eenzaam. Het eerste dorp waar we vandaag door kwamen zou een bar zijn, nee dus. Dan maar water een sinaasappel of een appel. En weer verder. Wij zijn in Aldea del Cano naar de herberg gegaan . En morgen gaan we ivb met de hitte een stukje buscamino. We gaan dan naar Cáceres. En lopen vandaar naar Casar de Cáceres. De komende dagen kan het 37gr worden. Dus vroeg lopen.l
Vanmiddag weer eens lekker gegeten.Alleen jammer dat je onderweg geen bakkie kan doen. Maar een pelgrim kan niet alles hebben. Dit waren weer de belevenissen van Kees+ Jopie

• 21 Mei 2017 - 21:25

Annemarie:

Aloha pelgrims,
    Wat heerlijk rustig moet het daar zijn!!
    Lekker genieten.
    Het pakketje is hier in Den Haag aangekomen.
    xxx Annemarie

• 22 Mei 2017 - 14:13

Renee:

Hallo Jopie en Kees.
    Heerlijk voor jullie, vanaf morgenavond ga ik ook voor een week naar de warmte, familieomstandigheden, maar op 1 juni keer ik weer terug. Dan snap je waarom ik even niets stuur.
    Veel succes en tot volgende week op de mail.
    Groetjes Renee

Tags: