Via de la plata - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

09 Mei 2017 | Nederland, Bodegraven

Hola geachte lezers.
Het was mij het dagje wel.
Ons was beloofd dat het ontbijt om 8.30 klaar zou staan. Mooi niet, dat is met die warmte al laat. Maar ala niet zeuren. Er werd snel wat klaar gemaakt. Zo konden we om9 uur vertrekken.
De route op gezocht,en lopen maar.Ging dus mis,Het is wel grappig dat Kees iets minder van mij aan neemt dan van een vreemde.
We ontmoete een meneer ,die vroeg of hij kon helpen. En die heeft ons mee genomen tot vlak voor Camas. Daar hebben we de route weer op gepakt. Koffie gedronken en weer verder gegaan.
Het was weer warm, 28gr. Dus heel veel drinken. Het was erg vermoeiend. En mijn rugzak is weer veel te zwaar. Daar gaan we wat aan doen. Regelmatig gerust, zodoende kwamen we pas om
18.00uur aan bij de alberge. Die was compleet, en een andere was gesloten. Ik ben op de stoep van het politie bureau gaan zitten. En Kees is op zoek gegaan. Het duurde wel wat lang, en de politie zij dat alles oké was. Maar ik bleef lekker zitten . Anders raak je elkaar zeker kwijt.Rond 19.00uur kwam hij weer terug . Hij had een hostel gevonden waar we nu verblijven. Geen snurkers. Lekker gegeten en gedoucht . Alles is weer voor elkaars. Toch weer 27.9 km gelopen.
Hartelijke groeten Kees

• 09 Mei 2017 - 22:38

Annemarie:

Lieve papa en mama,
    Lekkere temperaturen Hier vanavond de kachel maar weer aangezet.
    Kijken ondertussen naar de Champions League. Juventus staat met 2-1 voor. Nog 1 minuut te spelen. En we leren nog wat Nederlands (tenminste Pascal dan)
    Gisteren ook nog een "gewoon" mailtje naar jullie gestuurd. (Dat kunnen jullie toch ook lezen)
    Kijk al uit naar de post met" te veel bagage", of geef je die ballast onderweg gewoon weg??
    Geniet van de rustige nacht in het hostel.
    XXX Annemarie en de mannen

• 09 Mei 2017 - 22:45

Corine Segers:

Zo zo zo Pap en Mam ... Een goed begin is het halve werk. Wat een dag zeg!
    Hier een heerlijk dagje in de zon en wind. Twee kleutergroepen bezocht, had daarna echt pijn in mijn kaakspieren van het lachen. Hee Sabine kun je m'n veters even vastmaken zei één van die heerlijke kleuters. Gewoon lekker meegedraaid in plaats van op een stoeltje zitten observeren.
    Na vandaag kun je alles aan moet je maar denken ... ervaar de rust en stap voor stap.
    Dikke kus Corine