Via de la plata - Reisverslag uit Ríolobos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Ríolobos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

24 Mei 2017 | Spanje, Ríolobos

Hola beste mensen, Hier weer een berichtje.
Vanmorgen afscheid van de Delftse zusjes. Dat is jammer. Maar zij moeten zondagavond in Salamanca zijn , maandag vliegen zij terug. Om half8 gingen we op pad. Van uit de mooie nostalgie.alleen zou de eigenaar wat vriendelijker mogen zijn. Dat was wel wat anders toen we vanmiddag hier aankwamen.Een pracht plek. Een 2 pers kamer met ontbijt 15€ op. Het is een camping met appartementjes. Het wordt vervelend, maar het was weer heet en weer door de Dehesa. Er stond een lekker windje en er staan veel kurkeiken .Dus af en toe wat schaduw. Door het missen van de afslag ging het mis. En werd het geen 19.7maar 23.7. De laatste 2 km was ons water op en we moesten langs de weg. We kwamen met een lerentong op de plaats van bestemming. En zeg nou niet dan moet je genoeg meenemen. Dat doen we juist wel , ik heb 1.5 Ltr in m,n rugzak en een 0.5 in een flesje, dat is 2 kg. Kees had nog aan iemand water gevraagd, maar die zei dat hij geen drinkwater had. Zoiets hebben we nog niet meegemaakt . Maar alles is weer oké. Het vocht is weer op peil.morgen moeten we ongeveer zo,n zelfde afstand. En daarna bekijken we wat we doen. Er komt nog een grote etap die moeilijk in tweeën te delen is. En Kees heeft genoeg van de Dehesa. En het blijft nog even erg heet. Jullie horen het wel. Hartelijke groeten