Via de la plata - Reisverslag uit Ríolobos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Ríolobos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

26 Mei 2017 | Spanje, Ríolobos

Hallo allemaal.
Hier onze belevenis van vandaag. Zitten we rustig een broodje te eten. Komen er 2 fietsers aan. Zo te zien Nederlanders.ze kwamen Kees bekend voor. Maar we hadden elkaar nog niet ontmoet Zij fietsen pas een week. Wonen in Boskoop. Bla bla bla, oh Herman + Corine . Ik zie het aan u gezicht. Waren het een broer en schoonzus van Herman z,n zwager. Was best effe gezellig.
Vanmorgen met de bus naar plasencia. En vandaar met de bus naar oliva. Vanmorgen ontmoete we ook een Canadees echtpaar. De man was geboren nederlander , sprak nog prima nederlands. Gelukkig kon hij ons wegwijs maken hoe de bus werkte. De bus naar oliva stopt ergens langs de groteweg, en dan nog 3,5km lopen. De herberg is in een oud Spaans huis. Lijkt op een cottage met muren van wel 60cm dik. We zitten hier met 2 Italianen . Een spreekt een beetje Engels .Een is al 7 maanden onderweg hij vertrok uit Jeruzalem. Een grappig mannetje. Morgen lopen we naar arco de Caparra en door naar Aldeuheva zo'n 20+ km.
Dit is het weer. De hartelijke groeten Kees

• 26 Mei 2017 - 18:12

Evelien En Arie :

Hoi Kees en Jopie,
    Wat leuk, al die onverwachteen ontmoetingen.
    Zo ben je als pelgrim nooit alleen he. Op naar de volgende wandeldag. We kijken iedere dag naar jullie avonturen uit hoor.
    Lieve groet van ons tweetjes