Via de la plata - Reisverslag uit Valverde de Valdelacasa, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Valverde de Valdelacasa, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

30 Mei 2017 | Spanje, Valverde de Valdelacasa

Ola, vanuit Fuenterroble de Salvatierra.
Van 12+km. Eerst vanmorgen in de bar een desayuno gegeten. En om 9.00 gaan lopen. Er zou in het volgende dorp een bar zijn. Die was er ook,maar om persoonlijke omstandig heden gesloten.
Dus weer geen koffie!!! Door gelopen en om 11 uur een pauze gehouden. We hadden vandaag geen haast. Het landschap veranderd. Maar de steen en kurkeiken blijven ons soms schaduw geven. We zien de hele tocht ook mooie vlindertjes en hagedissen. Vlak voor het dorp waar de herberg is opende zich een heel vlak gebied. Het is niet voor te stellen we zitten hier op 900m. Morgen naar 1150.De herberg heeft een religieuze achtergrond,veel afbeeldingen en teksten op de muren, het is een grote. Maar voorlopig zijn Kees en ik de enige pelgrims. Gisteren 26.maar de verwachting is dat er nog komen. De gewone dingen gedaan die je altijd doet. Douchen wassen en boodschapjes. Het water smaakt hier goed, niet naar chloor. Dit was het weer voor vandaag. Hartelijke groeten Kees☺️+Jopie

  • 30 Mei 2017 - 20:34

    Corine Segers:

    Hoi paps en mams,

    Mijn telefoon lag leeg op mijn werk dus als jullie me gemist hebben kan dat kloppen. Hij ligt nu weer aan de electrodentransfusie. Het was vandaag verrassend fris en een hele fijne werkdag met voor mij weer nieuwe mogelijkheden in het verschiet, maar dat doet er voorlopig nog niet toe. Merel had een 7 voor Wiskunde en Herman is bloed gaan geven en ik bereid me voor op het Seminar over de hoogbegaafde leerlingen. Daarom heb ik een morgen een dagje thuis en ben ik donderdag en vrijdag in een of ander klooster. Zin in. Heerlijk om je op grote hoogte te bevinden (900 m.) ver boven alle menselijke beslommeringen en toch zo down to earth. Geniet er van xxx Dikke kus, de drie van Segers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Actief sinds 29 Maart 2017
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 87149

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 30 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: