Via de la plata - Reisverslag uit Anadón, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Anadón, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Blijf op de hoogte en volg jopie

03 Juni 2017 | Spanje, Anadón

Ola. Aangekomen in Zamora om 14.30. Naar de alberge waar we gastvrij werden ontvangen door de hospitaleros. Een Italiaan en een Amerikaan. Het gewone ritueel douchen,spullen uitwassen. En uitrusten . We zijn om 6 uur op pad gegaan. Heerlijk koel nog.
Evenals gisteren gigantische graanakkers. Gigantische sproeiinstalaties van wel honderden meters lang. Die waren aan het sproeien, je ziet dan een heel lang regengordijn. We zien de laatste dagen regelmatig patrijzen , die hebben een mooie schutkleur. Vandaag deden we 2 dorpjes aan , lekker een kouwe cola en om half 12 een bocadillo met koffie con Leche. Daar kan een pelgrim op lopen. In zamora is het ook weer druk met toeristen. En heel veel kleine vliegjes in de lucht. Ook zien we hier weer pelgrims terug. Dit was het. Hartelijke groeten Kees☺️+ Jopie

• 03 Juni 2017 - 19:36

Irene:

Hallo Pelgrims,

Dat klinkt goed, een koel begin van de dag en koffie con leche, mooi zo.
    Vanochtend gezwommen, en vanmiddag mijn snelle fiets opgehaald. Heeft een beurtje gekregen zodat het materiaal in orde is als ik volgende week Limburgs Mooiste ga fietsen. De versnelling gaat weer soepeltjes en de remmen zijn oké. Niet onbelangrijk als je gaat fietsen in het Limburgse land. Het was mooi weer, vanochtend wel een regenbui, maar dat komt goed uit voor de tuin.
    Hou vol op de camino, voorlopig hebben we nog geen kabinet dus je kan nog even wegblijven.
    Groetjes en een dikke knuffel.
    Irene en Ron.