Via del la Plata - Reisverslag uit Videmala, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via del la Plata - Reisverslag uit Videmala, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via del la Plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

09 Juni 2017 | Spanje, Videmala

Hola. Een dag je rustig aan gedaan,en toch 40 km op geschoten. We zijn nu in puebla de Sanabria. Na 10. km in Mombuey nog een Nederlander uit Handel ontmoet. Daar hebben we een heletijd mee zitten kletsen,Engelbert heet hij. Om 3 uur de bus genomen. Ik wil wel rustig aan doen. Maar niet achter raken op het schema. Hoog hier ligt een oude burgt. Daar kan je komen door 230 treden te klimmen. Kees wil dit zo nog gaan doen. Ik ga zo m'n bed in. Om 5 uur gaat de wekker weer. Het wordt een flinke etap.
Ook hebben we Kevin een Amerikaan weer ontmoet. 16 mei hebben we met zitten eten. En nog een paar oude bekende. Zo gaat dat op de. Camino.
De hartelijke groetjes maar weer van de2 peregrino's Kees+ Jopie

• 09 Juni 2017 - 20:35

Cora En Bert:

Jaja zal kees niet zijn, zonnebril vergeten.hij mag wel uitkijken dat hij Jopie niet vergeet.haha
    Fijne wandeling. Groetjes Bert en Cora Verzonden

• 10 Juni 2017 - 23:17

Irene:

Hallo Pelgrims,
    Het lijkt wel of jullie steeds eerder opstaan en gaan lopen. De morgenstond heeft goud in de mond. Vandaag supermooie dag gehad. In de stralende zon Limburgs Mooiste gereden. De route was iets langer geworden, dus 120 km gefietst. Met niet teveel bergjes, maar wel venijnige klimmetjes. Maar deze keer de tocht goed uitgereden. En gisteren, omdat ik toch in de buurt was, even de Cauberg opgereden. Zo zie je maar weer, ik heb die gekkigheid van niemand vreemd, als er een berg is dan moet ie beklommen worden, lopend of fietsend. En de Suzuki heeft het ook weer super gedaan, hij vond het een heerlijk ritje zo naar het zuiden van het land.
    Groetjes en een knuffel, Irene