Sevilla - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Sevilla

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

08 Mei 2017 | Nederland, Bodegraven

Hola hier een bericht uit sevilla.
De vlucht ging voorspoedig,en de rugzakken hadden we ook weer snel.Met de bus naar het centrum.En bij de cathedraal een stempel gehaald. Die ging net weer open toen we er aankwamen. Eerst van kastje naar de muur gestuurd. Maar een vriendelijke regelaar heeft het geregeld. Het is vreselijk druk in Sevilla echt vakantietijd.En warm vandaag 35gr. We zijn naar de b&b gegaan,hebben daar onze rugzakken achter gelaten. En richting plaza de España. Daar wat foto's gemaakt en wat rond gelopen. Maar de korte nacht en hitte eiste hun tol.Om 3uur terug naar b&b. En even gaan liggen. Nu is 6 uur en gaan we kijken waar we kunnen eten. Het was me het dagje wel. Lieve mensen tot de volgende keer. Hartelijke groeten Kees+Jopie

• 08 Mei 2017 - 20:08

Evelien En Arie:

Hoi Jopie en Kees,
    Heel veel plezier en geniet van alles! Wij leven mee en zijn super trots op jullie dat jullie dat nog gaan doen op deze leeftijd !!

• 08 Mei 2017 - 21:32

Inge:

Lieve Jopie en Kees,

Wat leuk om jullie hier te kunnen volgen, heel veel plezier!

Groetjes van Inge (van de naailes vrijdaggroep)

• 08 Mei 2017 - 22:15

Corine Segers:

Hoi Pappa en mamma

35 graden .... oh wat verlang ik ernaar, maar voor zo'n eerste dag wel een beetje te warm voor jullie. Rustig a-klimatiseren dan maar. Wel fijn pappa dat jij die hele korte broek hebt meegenomen (hi, hi, hi) ook al mag je hem vast niet aan van mamma. Hier weer een heerlijk eerste dagje gewerkt.
    Dikke kus Corine

• 09 Mei 2017 - 13:10

Trudy:

Hoi Jopie en Kees,
    Fijn dat de reis goed is gegaan en nu lekker uitrusten. Jullie zijn vast alweer op pad.
    Weest voorzichtig en lekker genieten
    X Trudy