Via da la plata - Reisverslag uit Villalón de Campos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via da la plata - Reisverslag uit Villalón de Campos, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via da la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

06 Juni 2017 | Spanje, Villalón de Campos

Hola. Vandaag in Tâbara aan gekomen. Om 6 uur gaan lopen het was een mooi pad. Na. 1.45 kwam de splitsing langs de rivier of gewoon de route vervolgen, dat laatste hebben we gedaan. Eindelijk weer eens heerlijke geuren. Later over de brug rio Esla
Het was een oude smalle brug . Aan het eind ging de route over een klauter paadje steil en super smal. Nou wij zijn gewoon op de weg gebleven. En na verloop van tijd de gele pijlen van het alternatief gevolgd. Dat was een stuk prettiger. Op een afstand van zo'n 7 km zag je de 2 dorpen al liggen. In het eerste dorp was zowaar een bar. Colaatje gedronken en weer verder. Ook nu weer kwamen we bij de spoorweg in aanbouw. En boven op het viaduct hebben we nog een goeie pauze genomen. Krachten verzameld voor de laatste kilometers. Totaal 25 km vandaag heerlijk wandel weer. De hartelijke groeten van Kees

• 07 Juni 2017 - 17:36

Corine Segers:

Vandaag kwam het hier in bakken naar beneden, gelukkig waren het korte buien. Nu om half zes laat de zon zich weer zien. Merel gaat lekker uit eten met haar korfbalteam en ik ga zo maar weer eens aan de studie. Eerst even checken of er een berichtje van jullie was :-) Ik ben helemaal in de war door al die vreemde feestdagen en indelingen van de week. ha. ha, ha ik lijk al echt een bejaarde als ik dat zo zeg.
    Dikke knuffels en kussen van de drie uit Delfgauw