Via de la plata - Reisverslag uit Pradilla de Ebro, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu Via de la plata - Reisverslag uit Pradilla de Ebro, Spanje van jopie duivenbode - WaarBenJij.nu

Via de la plata

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

23 Mei 2017 | Spanje, Pradilla de Ebro

Hallo lezers, hier weer een berichtje van uit Spanje.
Het was een hele zware dag vanmorgen op tijd vertrokken.prachtige zonsopkomst. En het is heerlijk wandelen in de ochtend. Heel mooi landschap met gigantische stenen. De afstand zou 22 km zijn .Maar door aanleg van nieuwe snelweg werd dat 24 km. De twee zussen opperde om aan het begin van het stuwmeer langs de weg gegaan lopen. Om te kijken of we een lift konden krijgen. Maar daar was die weg niet geschikt voor. Veel te smal nergens uitwijk mogelijkheid . 2 hele lange bruggen over van de rivier de tago. En al die tijd zie je het punt waar we de taxi zouden bellen , als een fatamorgana. Eindelijk na 3 uur ploeteren kwamen we daar aan . De taxi was er binnen 20 min.En nog geen 20 min later waren we in de hostel.gedouchd , en was in de machine en droger . Klaar is de pelgrim. Na 3en kamen de lopers die de hele 33 km hadden gelopen. Uitgeteld waren ze. Deze hitte is slopend. Morgen zien we wel wat we doen. In deze hostel is ook iemand die we aan het begin hebben ontmoet. Ze was hier al 2 dagen ivbm blessures. Bij ons is alles nog heel. Maar met deze hitte moet je onderweg af en toe de schoen uit. Zo ploeteren we maar verder. Het is erg jammer dat je onderweg niks tegen komt. M, water systeem heeft z, n nut al bewezen. De 1,5liter is steeds op.Vandaag had ik te weinig aan. Dit waren weer zo, n beetje de belevenissen n. Hartelijke groeten Kees

• 23 Mei 2017 - 23:05

Evelien En Arie :

Hoi Jopie en Kees,
    We volgen jullie avonturen trouw hoor. Het is zo wel een afzien Camino zeg. Zet hem op en hou vol hoor.
    Groetjes van ons 2tjes

• 24 Mei 2017 - 16:10

Hanni :

dag Jopie en Kees,
    zo leuk om te volgen hoe het met jullie gaat.
    Hard werken maar ook genieten lees ik.
    Heel veel succes en mooie wandelingen gewenst.
    groet,
    Hanni

• 24 Mei 2017 - 19:13

Irene:

Hallo Pelgrims,
    Hou vol op de hete camino. Wij hebben hier ook een lekker weertje maar gelukkig is het niet zo heet als bij jullie. Lekker blijven drinken en hou je hoedje maar op tegen de zonnesteek. Misschien is de Via de la Plata eigenlijk helemaal niet zo'n leuke route, dat weet je dan ook weer, toch? Doe maar rustig aan dan breekt het lijntje niet.
    Groetjes
    Irene en Ron